czwartek, 3 grudnia 2009

DAMSKIE TOREBKI

Czytałam kiedyś artykuł (a może to było na jakimś blogu?) o zawartości damskich torebek. Oczywiście kobiety noszą tylko NIEZBĘDNE rzeczy, taaaaa........
Jednak motywacją do napisania tego posta było wypakowanie mojego wszystko - mieszczącego tobołka codziennego.

Tobołek miał pójść do prania więc chciał - nie chciał trza było wywalić zawartość.

I tu się zdziwiłam ...... ileż to rzeczy jest mi absolutnie NIEZBĘDNYCH do codziennego funkcjonowania:


1. kalendarz - 1 szt.

2. adresownik - 1 szt.

3. CD - 3 szt.

4. kartki z wzorami frywolnymi - 5 szt.

5. książeczka z dokumentami - 1 szt.

6. mokre chusteczki - 1 op.

7. chusteczki do nosa - 2 op.

8. dezodorant - 1 szt.

9. gaz obronny - 1 szt.

10. aspiryna - 1 op.

11. ibuprom - 1 op.

12. szpilki do włosów - 20 szt.

13. grzebień - 2 szt.

14. lusterko - 1 szt.

15. pudełko z koralikami i czółenkami - 1 szt.
(bo nigdy nie wiadomo kiedy człowieka nadmiar wolnego czasu dopadnie ;))
16. lakier do paznokci - 2 szt.

17. perfumetka - 1 szt.

18. aparat fotograficzny - 1 szt.

19. kabelek do tegoż aparatu - 1 szt.

20. MP3 - 1 szt.

21. pilniczek - 3 szt.

22. gumka do włosów - 3 szt.

23. błyszczyk - 4 szt.
24. tusze do rzęs - 3 szt.

25. cień do powiek - 2 szt.

26. kredka do oczu - 2 szt.

27. korektor - 1 szt.

28. puder - 1 szt.

29. nożyczki - 2 szt.

30. torba foliowa - 1 szt.

31. długopis - 3 szt.

32. klucze - ooo cały pęk!!

33. nić do frywolitek - 1 szpulka

34. portfel - 1 szt.

35. środki higieniczne różne: 6 szt (przezorny zawsze ubezpieczony, co?)

36. telefonizacja: 1 szt. (ale zdarza się że często i 2 szt)
37. soczek ze słomką ;): 1 szt.

38. kremik nivea: 1 szt.

39. pendrive: 1 szt.


Waga torby :~3,5 kg

Biorąc pod uwagę ilość kosmetyków powinnam mieć ze 3 głowy jak smoczyca jakaś - ewentualnie mogłabym obdzielić jeszcze ze 2 torebki.

Rzucam Wam Drogie Panie wyzwanie ;):
Zróbcie przegląd swoich torebek i pochwalcie się ileż to niezbędnych rzeczy nosicie :)!
Czekam na odważne ;)!

7 komentarzy:

Lacrima pisze...

Chciałam jedynie pogratulować ja do walizki pakuję mniej:)

madziula pisze...

ja też muszę wyprać swój plecak - i aż sie boję co tam znajdę :)

MiTTi Accessories pisze...

No.no...to musi byc duuuuuża torebka;)

boniusia pisze...

wiesz co... najwiecej w mojej torbie pedrakow bo az 4 i 2 telefony ale to zwazywszy na moja prace... a i moze wiecej niz inni paczek husteczek :)

Unknown pisze...

Amsah, jesteś niepokonana po prostu, u mnie telefon, błyszczyk, coś do poczytania, długopis, dokumenty i parę chusteczek
zawsze przed wyjściem staram się torbę jak najbardziej odciążyć (bo dźwigania i tak mam dosyć na co dzień) a potem jak to zwykle bywa akurat wyjęte rzeczy są najbardziej potrzebne :P

Nessa pisze...

wiesz.... też kiedyś nosiłam masę tego... ale Ty przekraczasz granice :D u mnie obecnie: kalendarz, książka Mastertona, indeks, perfumy, długopisy (jakieś 7 sztuk), pędrak, słuchawki do telefonu (a telefon w kieszeni ;p), chusteczki, torebka na zakupy w groszki skompresowana, portfel (w nim to dopiero cuda ;p) i jeszcze jakieś drobiazgi się zdarzają... ;)

Trzpiot pisze...

no tak, przelicytowałaś mnie, wprawdzie oprócz opisanych miałam jeszcze parę innych rzeczy w torebce ale gaz mnie rozbroił :-).
Dzięki za o odwiedziny, dzięki nim i komentarzom wciąż poznaję nowych ludzi i nowe blogi